בציר הזמן 2019

פסטיבל היין בציר הזמן שהתקיים בין התאריכים 3-4 לאפריל באוניברסיטת אריאל, היה הראשון מסוגו באזור השומרון.

פסטיבל היין בציר הזמן שהתקיים בין התאריכים 3-4 לאפריל באוניברסיטת אריאל, היה הראשון מסוגו באזור השומרון.

לתמונות לחץ כאן: 


הפסטיבל התקיים בשיתוף חברת ההפקות הגדולה איש הענבים המתמחה בתחום זה כבר שנים רבות.
16 יקבים שונים מרחבי יהודה ושומרון הציגו בפסטיבל, ביניהם: יקב פסגות, יקב טורא, יקב גבעות, יקב תום, יקב הר ברכה, יקב כביר, יקב שילה, יקב גוש עציון, יקב גת שומרון, יקב בקוש, יקב צוובנר, יקב דרימיה, יקב תניא ועוד. בתוכנית נכללו גם סיפוריהם של בעלי היקבים  עצמם, הכרמים, ההיסטוריה והטרואר (תנאי סביבה) הייחודי.
במסגרת הפסטיבל התקיימו גם שלל הרצאות וסדנאות חווייתיות המעמיקות את הידע בתחום היין מפי מומחים וחברי סגל האוניברסיטה.

תנור לפיצה


בפסטיבל ביקרו 2,500 אנשים שכללו- שוחריי יין מכל המגזרים. האורחים הגיעו מאזור המרכז ותל אביב בפרט, אוטובוס הגיע מחיפה ומשלחת נוספת מצפון  הארץ וכמובן תושבים מקומיים

לדברי המארגנים הפסטיבל הראשון מסוגו נחל השנה הצלחה יפה וזו באה לידי ביטוי בהצלחת גיוס כל המשתתפים גדולים וקטנים כאחד, שביעות רצון מלאה של המציגים ובפרט הנאה צרופה של האורחים שנהנו מחווית היין המושקעת

 בפסטיבל הושקו גם   שלוש יינות ייחודיים :יקב צוובנר35-40-2. יקב בקוש ביין סמיון, יקב דרימייה ביין סוביניון בלאן

המארגנים מקווים כי פסטיבל בציר הזמן יהווה בהמשך פתח דרך לתחילתה של מסורת בתחום היין באזור ובישראל בפרט.

אטרקציות בצפון לקבוצות

 

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>