Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

מסעדות BBB: לא רק לילדים

רשת מסעדות ההמבורגר, BBB, ממשיכה באסטרטגיית ההשקעה בעולם הילדים, עם שת"פ ומיתוג מחודש בכל הסניפים

מאת: רוני נאור-חפרי |

רשת מסעדות ההמבורגר, BBB, ממשיכה באסטרטגיית פיתוח עולם הילדים. המהלך הנוכחי כולל שיתוף פעולה עם מותג הילדים הוירטואלי, מוגובי, ומיתוג מחודש בכל סניפי הרשת. בהנהלת הרשת החליטו על המהלך משום שבמועדון הרשת קיימות משפחות רבות. לכן בחרו לפתח מהלכים שיעניקו ללקוחות אטרקציות והנחות.

שיתוף הפעולה הוא חלק מפעילות הרשת ליצירת החוויה המשפחתית וחווית הילדים ברשת. הרשת בחרה דווקא במוגובי להוביל את עולם הילדים של הרשת בגלל ערכי המותג וההקפדה על תכנים איכותיים וחינוך לערכים של כבוד ובריאות אשר הולמים את עולם הערכים של הרשת.

במסגרת שיתוף הפעולה, יהנו הילדים המגיעים עם משפחתם למסעדות ברחבי הארץ מפעילות שונות עם דמויות המותג מוגובי החל מתפריטים משעשעים,  משחקים חדשים במסכי הקונספטיק לצד השולחנות. כמו כן, יהנו בחדרי הילדים, אשר יאובזרו בפינות מחשב, דמויות מוגובי ומשחקים שונים וכלה בצ'ופרים שונים בתום הארוחה הכוללים פריטים וירטואליים יחודיים. בנוסף, תפעיל הרשת חבילת יום הולדת ממותגת מוגובי. 

עולם הילדים של הרשת והחוויה המשפחתית כוללים חדרי ילדים המיועדים למשחקים לילדים, חדרי הילדים מתולמים במצלמה און ליין לשולחן ההורים, מסכי מגע - קונספטיק למשחק לצד השולחן, תפריטי ילדים חדשים – הכוללים משחקים מתחלפים ומעוטרים בדמויות מוגובי ותמונות תפריט הילדים.

עוד כוללת חוויית הילדים במקום, גם בלונים מעוצבים לכל ילד, מנה לבחירה במכונית קרטון מעוצבת, ופאזל להרכבה. כמו כן, מוזמנים ילדי הרשת בחופשות לסדנאות שף לילדים, בהן הם מכינים המבורגר יחד עם שף הרשת. ילדים חברי מועדון מקבלים גם תיק גב מתנה

עוד בין האטרקציות שיוצעו במסגרת המהלך גם פעילויות לילדים, כגון מעצב בלונים; משחק קלפים מוגובי ובהם פריטים נדירים למשחק הוירטואלי; משחק אשר פותח כל ידי צוות הגיימינג של מוגובי בו הילדים מכינים המבורגר וירטואלי; אירועי מוגובי מושקעים הכוללים הופעות במהלך חופשת הקיץ.

מה עם האוכל?
במקביל למהלך האמור, וכחלק מאסטרטגיית ההשקעה בקהל הילדים, מוצעת גם מנת ילדים בריאה. המנה החדשה נבחרה על ידי קבוצות מיקוד של ילדים, אשר טעמו מנות בריאות שונות והחליטו, כי זו המנה הבריאה שהם אוהבים. המנה כוללת נתח פילה חזה עוף מובחר, העשוי על הגריל בתיבול ייחודי שילדים אוהבים, אורז לבן בבישול מיוחד ובטעם ביתי, שני קלחי תירס מתוקים, שתייה וכדור גלידת וניל צרפתי לקינוח.

במסגרת תפריט הילדים מציעה הרשת 5 ארוחות ילדים, המבורגר, שניצלונים, נקניקיות, פסטה ברוטב עגבניות וכעת, המנה הבריאה, עם פילה חזה עוף צלוי עם אורז לבן וקלחי תירס. הארוחות מוגשות עם שתיה, תוספת וקינוח לבחירה.

מנכ"לית הרשת, אהובה תורג'מן: "שיתוף הפעולה עם מוגובי יוצר ערך מוסף עבור קהל המשפחות והילדים הפוקדים את מסעדות הרשת. שיתוף הפעולה עם המותג יוצר את החיבור בין העולם הוירטואלי והמציאותי תוך יצירת חוויה לילדים ולמשפחות. מועדון הלקוחות של הרשת מאפשר לנו להתאים את החוויה ללקוח, לטפח ולהעניק להורים ולילדים חוויה כוללת במסעדות הרשת".

מנכ"ל מוגובי רפי יער: "שיתוף הפעולה מאפשר לילדים ליהנות מהכיף ומדמויות מוגובי האהובות גם מחוץ לעולם הוירטואלי, כחלק מחוויה משפחתית במסעדה. שיתוף פעולה זה מרחיב את החיבור בין הפיזי לוירטואלי אותו יצרה מוגובי, שהחל בהשקת שלל מוצרים פיזיים ממותגי מוגובי, כדוגמת בובות, מחזיקי מפתחות ומארזי יצירה".

לאתר של מסעדת הים התיכון לחץ כאן